سئوی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

سئوی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

فهرست مطالب

سئوی وبسایت سالن زیبایی و آرایشگاه، یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی و جذب زیباجو برای سالن زیبایی است که نسبت به سایر روش های تبلیغاتی، هزینه ای مقرون به صرفه نیز دارد. در این مقاله، درباره نکات مهم آن صحبت کرده ایم و در انتهای صفحه نیز می توانید از خدمات ما در زمینه سئوی سایت مطلع شوید.

از اینجا شروع کنید:

از اینجا شروع کنید

 

اهمیت سئوی وبسایت سالن زیبایی

از میان تمامی فوایدی که سئوی وبسایت دارد، به ۳ مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

 

جذب زیباجو

یکی از کانال های تبلیغاتی کسب و کارهای امروزی، گوگل است. وقتی فردی، به عنوان مثال، عبارت “سالن زیبایی در غرب تهران” را سرچ می کند کدام سالن زیبایی توسط گوگل به او پیشنهاد خواهد شد؟ شاید به عنوان یک مدیر سالن زیبایی از این فرصت غافل باشید اما بسیاری از زیباجویان بزرگترین سالن ها، از این طریق جذب آنها می شوند. شما هم می توانید با سئوی سایت، خود را به عنوان “بهترین سالن زیبایی شرق تهران” معرفی کنید! صفحه اول گوگل، یک بیلبورد تبلیغاتی همیشگی، ارزان و پرمخاطب برای شماست.

بالا آمدن سایت سالن زیبایی در گوگل با سئو

برندسازی

یکی از بزرگترین فواید وبسایت، کمکی است که در زمینه برندینگ سالن زیبایی به شما می کند. اکثر سالن های زیبایی شناخته شده دارای وبسایت هستند. وقتی مخاطبین شما، نام سالن زیبایی تان را در گوگل سرچ می کنند جالب نیست که هیچ نتیجه ای در گوگل نمایش داده نشود و یا صرفا سایت های تبلیغاتی در دید مخاطب قرار گیرد. اما مشاهده وبسایت خودتان در نتایج گوگل، حس اعتبار را به زیباجویان منتقل خواهد کرد.

 

ارائه خدمات گران تر

تجربه نشان داده که هر چه خدمات دریافتی (در هر نوع کسب و کاری) گران تر باشد، میزان بررسی ها در گوگل بیشتر می شود. ممکن است کسی که جهت رنگ مو به شما مراجعه کند، تحقیق چندانی نکرده باشد و صرفا به دلیل نزدیک بودن، شما را انتخاب کرده باشد؛ اما کسیکه قصد آرایش عروس دارد و می خواهد در زیباترین چهره خود در یکی از مهمترین روزهای زندگی اش باشد، خیلی بیشتر تحقیق خواهد کرد و مهمترین منبع در این گونه مواقع، در حال حاضر گوگل است. پس با غافل شدن از سئوی وبسایت سالن زیبایی، بخش زیادی از مخاطبین خدمات گران تر خود را از دست خواهید داد و این یعنی کاهش درآمد و سود.

سئوی سایت آرایشگاه

سئوی سایت آرایشگاه

تفاوتی نمی کند یک آرایشگاه یا سالن زیبایی تازه تاسیس هستید یا یکی از شناخته ترین سالن های زیبایی محدوده خود. سئوی سایت آرایشگاه می تواند بعنوان یک کانال تبلیغاتی قدرتمند، به شما در جذب زیباجویان از طریق گوگل کمک کند. کانال های تبلیغاتی را که تا الان استفاده کرده اید لیست کنید، کانال هایی را که می توانید اضافه کنید نیز لیست کنید و سئوی سایت آرایشگاه را نیز در آن قرار دهید و از این لیست، یک تا سه مورد را جهت اجرا انتخاب کنید.

قیمت و هزینه سئوی سایت سالن زیبایی

قیمت و هزینه سئوی سایت سالن زیبایی به صورت یکسان برای همه سالن های زیبایی ممکن نیست. چرا که حجم محتوای لازم به استفاده در سایت، زیرشاخه های کاری سالن و تعداد خدمات ارائه شده، تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز و همچنین زمان اجرای پروژه، بر این هزینه تاثیرگذار است. برای اطلاع دقیق هزینه سئوی سایت خود، بهتر است فرم ابتدای صفحه را تکمیل نمایید تا طی تماس با شما، ضمن تشخیص نیازهای سایت، هزینه و زمان اجرای آن برآورد گردد.

 

خدمات سئوی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

مجموعه نیلوفر عبدلی، علاوه بر سایر خدماتی که در زمینه افزایش درآمد و زیباجویان سالن های زیبایی ارائه کرده است طراحی سایت و سئوی سالن زیبایی را نیز ارائه می دهد. در این زمینه، سایت ها دارای امکانات ویژه سالن های زیبایی است که آنها را نسبت به سایت ها و سئوی اجرا شده توسط مجموعه های فعال در زمینه طراحی سایت و سئو، متمایز می کند. جهت اطلاع و دریافت خدمات، فرم ابتدای صفحه را تکمیل نمایید.

جمع بندی

سرمایه گذاری در زمینه سئوی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه، باعث ایجاد یک لاین جذب مشتری خواهد شد. سئوی وبسایت، تا مدتها برای شما زیباجو خواهد آورد و نرخ تبدیل بسیار بالایی نیز نسبت به سایر روش های تبلیغاتی خواهد داشت و در مجموع، بخش زیادی از هزینه تبلیغات آینده را کاهش خواهد داد.

به این نوشته امتیاز دهید
[کل: ۰ میانگین: ۰]

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

ارسال در واتساپ
ارسال در تلگرام
ارسال در لینکدین
انتشار در فیسبوک
ارسال با ایمیل
پرینت مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

این مطالب نیز برای شما مفید است:

دیدگاهتان را بنویسید