متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی + برنامه مراسم و متن پیامک

نمونه دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

فهرست مطالب

مراسم افتتاحیه یک سالن زیبایی، یکی از نقاط مهم در تبلیغات و جذب مشتری است که در صورت استفاده درست از آن، می توان بطور ناگهانی در چشم افراد بسیاری دیده شد و این افراد را به جامعه مخاطب مارکتینگ خود اضافه کرد. در این مقاله درباره موارد زیر صحبت کرده ایم:

  • بخش های اصلی دعوتنامه افتتاحیه
  • برنامه های مراسم افتتاحیه
  • نحوه دعوت افراد
  • ۶ نمونه متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

 

چه چیزی در متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی باید بنویسیم

برای داشتن یک دعوتنامه جذاب و کامل برای افتتاحیه سالن زیبایی، از لیست موارد زیر استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که با توجه به رسانه ای که در آن قصد دعوت یا تبلیغ دارید ممکن است لازم باشد چند مورد از مهمترین این موارد را انتخاب کنید. مثلا برای اطلاع رسانی پیامکی، نمی توان تمام موراد زیر را در آن درج کرد. پس به مهمترین آنها یعنی نام و شعار سالن، نوع سالن، تاریخ و نشانی اکتفا کنید اما در یک دعوتنامه چاپی، می توانید از همه آنها استفاده کنید.

 

نام، لوگو و شعار سالن

نیازی به گفتن نیست. با ذکر نام و لوگوی سالن، خود را معرفی کنید و شعار سالن را نیز بلافاصله پس از اینها ذکر کنید. شعار، بخش مهمی در ادامه تبلیغات سالن خواهد بود. اگر هنوز شعاری برای سالن انتخاب نکرده اید مقاله شعار تبلیغاتی سالن زیبایی را مطالعه کنید.

نمونه دعوتنامه افتتاحیه آرایشگاه

نوع سالن

اگر قصد دارید در زمینه ای خاص، بیشتر متمرکز باشید (مثلا میکاپ عروس، خدمات شینیون، خدمات ناخن، خدمات رنگ مو یا…) به این زمینه کاری اشاره کنید. مثلا:

“سالن زیبایی نگار، بهترین در رنگ مو”

 

تاریخ افتتاحیه

تاریخ افتتاحیه و ساعت دقیق شروع و پایان برنامه را ذکر کنید. (و به آن پایبند باشید!)

 

محل افتتاحیه و آدرس

آدرس محل برگزاری افتتاحیه را بطور کامل ذکر کنید. سعی کنید تا جاییکه ممکن است افتتاحیه را در خود سالن برگزار کنید مگر آنکه واقعا شرایط آن مهیا نباشد.

 

دلیل اهمیت حضور شما در افتتاحیه

در متن افتتاحیه به این مسئله اشاره کنید که با حضور در افتتاحیه، به شروع پرقدرتمندتر سالن ما کمک می کنید و حضور شما برای ما دارای اهمیت است. همچنین، شور و شوق خود را برای این اتفاق، به نمایش بگذارید تا بدانند حضورشان چقدر برای شما ارزشمند است. مثلا:

“سالهاست آرزوی افتتاح یک سالن زیبایی را در سر دارم. و حالا خوشحالم که می توانم خوشحالی رسیدن به این هدفم را با شما جشن بگیرم.”

 

برنامه افتتاحیه

برنامه افتتاحیه را به ترتیب اجرا ذکر کنید تا برای مدعوین روشن باشد که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. اما جالب خواهد شد اگر یک سورپرایز کوچک نیز پیش خودتان نگه دارید.

برنامه افتتاحیه آرایشگاه و سالن زیبایی

پذیرایی

شاید این روش را جالب ندانید که در دعوتنامه ذکر کنید چه چیزهایی برای پذیرایی دارید (که البته واقعا هم جالب نیست!) اما می توانید به روش کارت های دعوت عروسی، به پذیرایی هم اشاره مختصری بکنید.

 

تخفیف یا خدمات رایگان یا هدیه

با درج یک تخفیف قابل توجه و یا ارائه یک خدمت رایگان، مدعوین را به حضور در افتتاحیه ترغیب کنید. این کار علاوه بر اینکه باعث بالاتر رفتن احتمال شرکت افراد در افتتاحیه می گردد، باعث خواهد شد حداقل یک بار، کیفیت خدمات شما را نیز امتحان کنند و مشتری همیشگی شما شوند.

مشخصات سالن و امکانات

این دعوتنامه، یک فرصت عالی برای معرفی لاین ها و خدمات سالن شماست. البته که به شکلی کاملا مختصر این کار را انجام دهید و دعوتنامه را تبدیل به یک بروشور تبلیغاتی نکنید.

 

معرفی مدیریت و کادر

همراه با معرفی لاین ها، می توانید پرسنل، کادر سالن، موسس و مدیر سالن را نیز معرفی کنید (باز هم به شکل کاملا مختصر). ضمنا به عنوان موسس سالن، می توانید یک امضای نمادین به همراه یک جمله نیز پای دعوتنامه داشته باشید.

معرفی کادر سالن زیبایی

تشکر

پیشاپیش از افرادی که شرکت می کنند صمیمانه تشکر کند و بگویید که حضورشان برای شما با ارزش است.

 

ایجاد انگیزه برای حضور

حتما به این دقت کنید که آیا دعوتنامه آماده شده، به قدر کافی هیجان انگیز هست تا افراد را ترغیب به حضور کند؟ سعی کنید با تاکید روی بخش هایی خاص مثل خدمات رایگان، نوع پذیرایی، بن تخفیف و برنامه‌های مهیج می‌تواند این انگیزه را در مخاطبان شما ایجاد کند.

 

نسخه نهایی

حالا که همه موارد زیر را نوشتید، یک بار دیگر برگردید و هر کدام از آنها را تا جای ممکن خلاصه تر کنید و اگر حس می کنید یکی از بندها، به اندازه کافی کارایی ندارد، آن را اصلاح و حذف کنید. در نهایت، ترتیب بندها را بچینید تا متن برای دعوتنامه شما آماده استفاده گردد.

دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

برنامه روز افتتاحیه سالن زیبایی

پذیرایی و کیک

بخش خوشمزه و حذف نشدنی هر افتتاحیه ای، پذیرایی است. علاوه بر انواع مختلف پذیرایی که فراهم می کنید، کیک نیز به عنوان نماد افتتاحیه می تواند مراسم شما را بسیار هیجان انگیز تر کند و از تصاویر آن در عکس های دسته جمعی و تیزرهای تبلیغاتی تولید شده از مراسم نیز استفاده شود.

 

دعوت از چهره هایی شناخته شده یا جذاب

حضور چهره های شناخته شده (در هر رشته ای)، به مراسم شما جذابیت و اعتبار می بخشد. پس سعی کنید حتما افرادی شناخته نیز (حتی در حد محله ای)، به مراسم دعوت کنید و از حضور و صحبت های این افراد در مراسم، برای کلیپ ها و عکس های تبلیغاتی خود در آینده استفاده کنید.

 

هنر خود را به نمایش بگذارید

از همین مراسم، بعنوان اولین فرصت برای دیده شدن بهره ببرید و هنر خود را به افراد حاضر در افتتاحیه نمایش دهید. برای این کار نیز می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید:

  1. می توانید یک نمونه از هر خدمت خود را بصورت لایو اجرا کنید. به عنوان مثال ناخن کار سالن، برای یکی از میهمانان حاضر در مراسم کار انجام دهد تا نتیجه آن را سایر میهمانان نیز ببینند.
  2. می توانید از یک یا چند مدل استفاده کنید و خدماتی مثل آرایش عروس و میکاپ و شینیون و … را از قبل روی آنها اجرا کرده و با حضور زنده این افراد در مراسم، نتیجه قابل مشاهده باشد.
  3. و روش ساده تر آن نیز نمایش ویدئوها یا تصاویر نمونه کار روی مانیتور سالن زیبایی است.

حتی می توانید از نتیجه به نمایش گذاشتن هنر خود از هر سه روش فوق، در همان لحظه بهره ببرید و بلافاصله، رزرو روزهای آینده خود را از میهمانان مراسم (البته با تخفیف) انجام دهید.

 

فیلمبرداری و تولید محتوا

یکی از مهمترین فواید برگزاری افتتاحیه، تولید محتواهایی برای استفاده در تبلیغات سالن زیبایی است. پس از برگزاری، ویدئوها و عکس های گرفته شده را ادیت کنید و در اولین فرصت، منتشر کنید و حداقل تا چند روز نیز روی آن مانور دهید.

پوستر افتتاحیه سالن زیبایی

نمونه متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

در اینجا جهت الگوبرداری و یا استفاده، ۶ نمونه متن دعوتنامه را آماده کرده ایم. می توانید با تغییراتی جزیی، از آنها برای دعوتنامه آرایشگاه یا سالن خود استفاده کنید:

 

نمونه ۱ متن افتتاحیه سالن زیبایی

با لحن رسمی:

متن افتتاحیه سالن زیبایی

…………. عزیز

با افتخار خوشحالیم که شما را به افتتاحیه سالن زیبایی {اسم سالن زیبایی} دعوت می‌کنیم. روزهای سخت و پر زحمت تاسیس این سالن به پایان رسیده و اکنون فرصتی برای جشن و شادی است.

تاریخ: ………….

مکان: ………….

شما به عنوان یکی از دوستان و همراهان ما، نقش مهمی در این افتتاحیه دارید. حضور شما، ما را با نشاط و انرژی بیشتری همراه خواهد کرد. همچنین، این فرصتی برای معرفی بهتر سالن به شماست و فرصتی برای آشنایی با خدمات و برنامه‌های متنوعی که برای شما طراحی کرده‌ایم.

برنامه‌ی مراسم شامل سخنرانی افتتاحیه، معرفی مختصر سالن و موسس، تخفیف و خدمات رایگان به مدعوین عزیزمان و پذیرایی مجللی است که برای شما فراهم کرده‌ایم. ما سعی می‌کنیم حضور شما را در افتتاحیه سالن زیبایی ………… به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و بی‌نظیر تبدیل کنیم.

در پایان نیز دلنوشته‌ای از موسس سالن خوانده خواهد شد تا از حضور شما تشکر کند و از حمایت‌هایی که تاکنون از ما داشته‌اید، کند.

به امید دیدار شما در افتتاحیه، به همراه همراهان عزیزتان.

با احترام،

{نام مالک سالن}

 

نمونه ۲ متن برای افتتاحیه سالن زیبایی

با لحن رسمی: 

متن برای افتتاحیه سالن زیبایی

سلام عزیزم،

خوشحالیم که شما را به افتتاحیه سالن زیبایی ………….. دعوت می‌کنیم. در این روز شاد و پرانرژی، شما دوست عزیز، همراه ما خواهید بود و برنامه‌های متنوعی را تجربه خواهید کرد.

تاریخ: ………………..

محل: ………………..

شرکت شما در این رویداد بسیار ارزشمند است، زیرا حمایت و حضور شما، به ما انگیزه می‌بخشد. همچنین، این فرصت را برای معرفی سالن زیبایی و خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌دهیم، به ما خواهد داد.

در برنامه‌ی مراسم، پس از سخنرانی افتتاحیه و معرفی مختصر سالن، تخفیف و خدمات رایگانی را به مهمانان عزیز اهدا خواهیم کرد. همچنین، شما می‌توانید از پذیرایی ما لذت ببرید و با دیگر شرکت کنندگان در این رویداد نیز ارتباط برقرار کنید.

از حضور شما تشکر می‌کنیم و به امید دیدار شما در افتتاحیه، با بهترین آرزوها منتظرتان هستیم.

با احترام،

{نام مالک سالن}

 

نمونه ۳ متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

با لحن دوستانه:

متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی

سلام عزیزم!

چه خبرا؟ امیدوارم حالت عالی باشه. خوشحالیم که میتونیم توی افتتاحیه سالن زیباییمون دعوتت کنیم. تاریخش ………….. و مکانشم ……………. هست. واقعاً دوست داریم که توی این روز خاص، باهم باشیم و این لحظات رو به اشتراک بذاریم.

تو حضورت برامون خیلی اهمیت داره، چون توی دلسوزی‌ها و کوشش‌هایمون توی راه‌اندازی سالن، بهمون انگیزه و انرژی می‌دی. این روز فوق‌العاده برای ما فرصتیه تا بهتر بتونیم سالنمون رو بهت معرفی کنیم و خدمات متنوعمون رو هم بهت نشون بدیم.

تو برنامه مراسم ما، معرفی سالن و موسسش هستن. همچنین برای مهمانان عزیزمون تخفیف و خدمات رایگانی در نظر گرفتیم. امیدواریم که از این برنامه و پذیراییمون لذت ببری و فرصتی برات باشه تا با سایر دوستان ما هم آشنا بشی.

حتما سعی میکنیم تجربه‌ای شگفت‌انگیز و بی‌نظیر از افتتاحیه سالن زیباییمون رو بهت ارائه بدیم.

از حضورت و حمایت‌هایی که تا به حال ازمون داشتی، واقعاً سپاسگزاریم. دلنوشته‌ی مختصری از موسس سالن هم در پایان مراسم خوانده خواهد شد تا ازت تشکر کنه و قدردانی از حمایتتون رو نشون بده.

با امید به دیدارت توی افتتاحیه، با بهترین آرزوها!

با عرض دوستی احترام،

{نام مالک سالن}

 

نمونه ۴ متن کارت دعوت افتتاحیه سالن زیبایی

با لحن دوستانه:

متن دعوت افتتاحیه سالن زیبایی

سلام دوست عزیز!

میخوام خبرت کنم که داریم سالن زیباییمون رو افتتاح میکنیم و خیلی دوست داریم که تو هم باشی. تاریخ افتتاحیه ……………. و محلشم ……………… هست. امیدواریم بتونی توی این روز شاد و پرانرژی با ما باشی و این جشن رو به یادگار بگیریم.

حضورت برامون خیلی اهمیت داره. همیشه حمایت و همراهیت باعث میشه ما با انگیزه و پرشورتر پیش بریم. این افتتاحیه فرصتی عالیه که بهتر بتونیم سالن زیباییمون رو بهت معرفی کنیم و خدمات فوق‌العاده‌مون رو بهت نشون بدیم.

در این مراسم، برنامه ای برای معرفی سالن و موسسش در نظر گرفتیم. همچنین، خیلی خوشحال میشیم که بتونیم به مهمانان عزیزمون تخفیف و خدمات رایگانی ارائه بدیم. امیدواریم بتونی در کنارمون لحظات خوبی رو تجربه کنی و با افراد جدید آشنا بشی.

با تلاشی که میکنیم، همیشه دنبال بهترین تجربه‌ای هستیم که بتونیم بهت ارائه بدیم.

ما از حضورت تشکر میکنیم و از حمایتی که تا الان ازمون داشتی، واقعاً سپاسگزاریم.

با امید به دیدارت توی افتتاحیه، با بهترین آرزوها منتظرتم.

با دوستی و احترام،

{نام مالک سالن}

 

نمونه ۵ متن دعوتنامه افتتاحیه

با لحن رسمی:

متن دعوتنامه افتتاحیه

عزیزم،

ما خوشحالیم که شما را به افتتاحیه سالن زیبایی دعوت می‌کنیم. این رویدادی خاص برای ما است و به امید دیدار شما در آن هستیم.

تاریخ: ……………

مکان: ……………

حضور شما به عنوان یکی از افراد عزیزی که همیشه از ما حمایت می‌کنید، برای ما بسیار ارزشمند است. شما به عنوان یکی از مهمانان ویژه ما در این رویداد شرکت و برنامه‌های جذابی را تجربه خواهید کرد.

برنامه‌ی مراسم شامل سخنرانی افتتاحیه، معرفی مختصر سالن و موسس، تخفیف و خدمات رایگان به مهمانان عزیز و یک پذیرایی منحصربه‌فرد است. در این مراسم، شما بهترین فرصت را برای آشنایی با خدمات و تجربه‌ی بی‌نظیری که ما در این سالن ارائه می‌دهیم، خواهید داشت.

از زمان تأسیس سالن، سعی ما این خواهد بود که بهترین خدمات و تجربه را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم. این افتتاحیه، فرصتی است که ما می‌توانیم با تشکر از شما و حمایت‌هایتان، تجربه‌ی شگفت‌انگیز سالن زیبایی را برای شما فراهم کنیم.

از حضور شما در این رویداد قدردانی می‌کنیم و منتظر دیدار شما در افتتاحیه هستیم.

با احترام، {نام مالک سالن}

 

نمونه ۶ متن برای افتتاحیه ارایشگاه زنانه

با لحن دوستانه و کمی طنز:

متن برای افتتاحیه ارایشگاه زنانه

هی داداش/آبجی

خبری خوبی رو میخوام بهت برسونم. اینکه افتتاحیه سالن زیباییمون رو نمیتونی از دست بدی! تاریخش ……….. و محلشم ……………… هست. خب، نمیخوای بیای؟ البته اگه نیای، ما مسیرمونو با دلخوری ادامه میدیم، ولی به آدمای زرنگ بهتره بگیم که اون روز، کسی که نیاد خودش ضرر کرده!

نمی‌دونی چقدر حضورت برامون اهمیت داره. این حضورت باعث میشه ما بتونیم به جاهایی برسیم که واقعاً نمیتونیم برسیم! برنامه‌ی مراسم هم فوق‌العادست. یک معرفی سالن و موسسش به اضافه تخفیف‌های خاصی که برای دوستان عزیزی مثل تو در نظر گرفته شده!

از طرفی، اگه بیای ما یه پذیرایی شیک و مجلل هم داریم که دوس داریم تو رو توش ببینیم!

بیا تا با لبخند، تخفیف‌هایمان رو با صدای بلند اعلام کنیم و به همه بگیم که بهترین سالن زیبایی رو داریم! خب، عزیزم، حالا بهتر نیست که تو هم باشی؟

با احترام،

{نام مالک سالن}

 

کارت دعوت افتتاحیه سالن زیبایی

از اینجا می توانید فایل های با کیفیت قاب کارت دعوت افتتاحیه سالن زیبایی را که در بالا مشاهده کردید، بدون متن دانلود نمایید:

(متن را از همین صفحه کپی کنید، آن را ویرایش کنید و نام و مشخصات خود را اضافه کنید؛ و با استفاده از فتوشاپ یا برنامه های ادیت عکس در موبایل، متن را روی قاب قرار  دهید.)

>>>>>>>>> دانلود کارت دعوت افتتاحیه سالن زیبایی <<<<<<<<<<

 

جمع بندی

در این مطلب، به تک تک برنامه هایی که می توان در افتتاحیه سالن زیبایی اجرا کرد پرداختیم و همچنین توضیح دادیم که به چه روش هایی و با چه متن دعوتنامه افتتاحیه سالن زیبایی، میزان استقبال از مراسمتان را بیشتر کنید؛ و از همه مهمتر، چگونه از این افتتاحیه، برای جذب زیباجویان آینده خود استفاده کنید.

سایت نیلوفر کوچ به عنوان کوچ تخصصی سالن های زیبایی، در تمامی مراحل ایجاد، مدیریت، مارکتینگ و برندینگ سالن زیبایی، همراه شماست. اگر در ابتدای راه هستید، صفحه کوچینگ سالن های زیبایی را مشاهده نمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
[کل: ۱ میانگین: ۵]

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

ارسال در واتساپ
ارسال در تلگرام
ارسال در لینکدین
انتشار در فیسبوک
ارسال با ایمیل
پرینت مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

این مطالب نیز برای شما مفید است:

دیدگاهتان را بنویسید