قرارداد سالن زیبایی با پرسنل و قرارداد عروس

قرارداد سالن زیبایی

فهرست مطالب

سالن زیبایی متشکل از یک تیم هست که در صورت همکاری صحیح این افراد، به بازدهی بسیار بالاتری خواهد رسید. لازم است که قراردادی شفاف داشته باشید تا از مشکلات احتمالی بین مدیریت سالن زیبایی و پرسنل جلوگیری کند. در این مقاله، به جزییات بندهایی که لازم است در قرارداد سالن زیبایی ذکر شود اشاره کرده ایم. ضمنا پس از آن نیز به فقرارداد سالن زیبایی با عروس و زیباجوها می پردازیم.

 

چرا قرارداد؟ اهمیت قرارداد

اگر دوست ندارید پس از مدتی همکاری، مشکلات مختلفی بین شما و پرسنلتان، شرکایتان و یا حتی مشتریان خاصتان به وجود بیاید لازم است که در تمامی این تعاملات، قراردادی شفاف و قانونی منعقد کنید. این کار علاوه بر جلوگیری از مشکلات، نشان از حرفه ای بودن شما نیز خواهد بود. این قرارداد، در هنگام پایان همکاری نیز دارای اهمیت است و ممکن است باعث شود که مشمول جرایم و خساراتی شوید که با یک قرارداد صحیح، قابل جلوگیری است.

 

متن قراردادسالن زیبایی با پرسنل

پیش از قرارداد، در جلسه یا جلساتی همه موارد را شفاف کنید تا در گفتگو، به توافق برسید. پس از آن، موارد را طبق فرمتی در بندهای زیر، وارد قرارداد نمایید .

 

عنوان قرارداد

عنوان قرارداد را در ابتدا ذکر کنید. بعنوان مثال: قرارداد همکاری موقت با سالن زیبایی

 

تاریخ شروع و پایان و مدت قرارداد

تاریخ شروع و پایان همکاری را بطور دقیق ذکر کنید. واضح است که پس از اتمام زمان قرارداد، قابل تمدید خواهد بود.

 

اطلاعات طرفین قرارداد

اطلاعات طرفین قرارداد را با عنوان کارفرما و پیمانکار، ذکر کنید. اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس را بیاورید و از این پس، آنها را با همان عنوان کارفرما و پیمانکار ذکر کنید.

 

وظایف و تعهدات طرفین قرارداد

وظایف و تعهدات کارفرما و پیمانکار را به تفکیک ذکر کنید و حتی جزییات را هم در این بخش بیاورید. هر چه وظایف و تعهدات را شفاف تر و کامل تر ذکر کنید از اختلافات بعدی، بیشتر جلوگیری خواهد کرد. این بخش را بسیار جدی بگیرید و از ذکر کوچکترین وظایف هر یک از طرفین، اهمال نکنید.

 

شرایط فسخ قرارداد

شرایط خاص قطع همکاری را پیش بینی کنید و برای آن تعیین تکلیف کنید. بعنوان مثال اگر یکی از طرفین بدون دلیل مشخص، از ادامه همکاری منصرف شود چه خسارتی را باید به طرف مقابل پرداخت کند؟ در این بند، به شرایط مربوط به استعفا، کوتاهی در انجام تعهدات و از کار افتادگی فرد نیز اشاره کنید.

 

نحوه پرداخت قرارداد

نوع پرداخت قرارداد به چه صورت است؟ حقوق ثابت در ازای ساعت کاری مشخص، و یا پورسانت و درصدی از درآمد کسب شده، و یا ترکیبی از هر دو. و میزان هر کدام از این موارد دقیقا چند تومان و یا چند درصد است؟ بازه زمانی تسویه حساب را نیز درج کنید و برای تاخیر در پرداخت، خسارت تعیین کنید.

 

حل اختلاف

در این بند، فرد یا سازمانی را بعنوان مرجع حل اختلاف تعیین کنید. می توانید پیش از آنکه مراجع قانونی را مرجع رسیدگی قرار دهید، یک فرد حقیقی مورد توافق طرفین را نیز بعنوان مرجع قرار دهید.

 

پیوست ها و مدارک

مدارکی مثل تعهدنامه و مدارک هویتی را بعنوان پیوست های قرارداد، در قرارداد ذکر کنید. اگر برای ضمانت، چک یا سفته دریافت می کنید شماره و مبلغ آن را در قرارداد ذکر کنید.

 

شاهدین

قرارداد را در حضور دو شاهد امضا کنید و در انتهای قرارداد، جایی برای نام و امضای این دو شاهد قرارداد دهید. این کار باعث رسمیت بخشیدن به قرارداد خواهد شد.

انواع قرارداد سالن زیبایی

علاوه بر قرارداد همکاری بین پرسنل و سالن زیبایی، قراردادهای دیگری نیز مورد استفاده سالن های زیبایی هست که در اینجا به موارد مربوط به اینها اشاره می کنیم.

 

متن قرارداد اجاره لاین آرایشگاه زنانه

نوع رایجی از همکاری که در سالن های زیبایی بسیار اتفاق می افتد اجاره صندلی است. به این صورت که در ازای مبلغی، صندلی یا یک لاین خدمات به فرد دیگری واگذار می شود و درآمد حاصل از آن متعلق به فرد اجاره کننده، و مبلغی بعنوان هزینه اجاره، متعلق به سالن زیبایی است. البته توجه کنید که با وجود رواج گسترده این نوع تعامل، از لحاظ قانونی تعریف نشده است و در صورت بوجود آمدن اختلافات، می تواند دردسرساز باشد. در صورتی چنین موردی در مقابل شما قرار گرفت، با یک وکیل مشورت نمایید.

 

اگر قصد افزایش درآمد سالن زیبایی خود را دارید، فرم زیر را تکمیل نمایید:

از اینجا شروع کنید:

از اینجا شروع کنید

قرارداد شراکت در سالن زیبایی

قرارداد شراکت در صورتی ممکن است که در تمامی سود و عواید حاصله و یا حتی زیان سالن زیبایی، شراکت صورت گیرد و قوانین مربوط به شراکت، بر آن حکمفرماست که لازم است بطور کاملتر از لحاظ حقوقی مطالعه نمایید.

 

متن قرارداد عروس با سالن زیبایی

در میان تمامی خدماتی که در سالن زیبایی ارائه می شود خدمات مربوط به عروس و گاهی داماد، دارای اهمیت بیشتری برای زیباجویان هست و لذا به عقد قرارداد منجر می گردد. در این قرارداد نیز نوع خدمات و هزینه کل دریافتی ذکر می شود و زمان دقیق ارائه وقت نیز تعیین می گردد. این قرارداد، در دو نسخه در اختیار سالن زیبایی و زیباجو قرار می گیرد. در این قرارداد هم هر چقدر جزییات را بیشتر ذکر کنید از مشکلات بیشتری جلوگیری خواهد کرد.

دانلود نمونه قرارداد سالن زیبایی با پرسنل

در این بخش، نمونه فرم قرارداد پرسنل آرایشگاه زنانه و مردانه را قرار داده ایم که قابل دانلود است:

>>>>>>>>>> دانلود فرم قرارداد سالن زیبایی <<<<<<<<<<

 

جمع بندی

در این مقاله، درباره نکات مربوط به قرارداد سالن زیبایی صحبت کردیم. این قرارداد از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری خواهد کرد و از همان ابتدا نیز همه چیز را برای پرسنل و سالن زیبایی شفاف خواهد کرد. پس اگر تا الان با پرسنل خود قرارداد نداشتید اقدام کنید و از مزایای آن بهره ببرید. ضمنا اگر قرارداد سالن زیبایی و عروس و زیباجو نیز منعقد گردد از مشکلات بین سالن و زیباجو پیشگیری خواهد کرد.

به این نوشته امتیاز دهید
[کل: ۲ میانگین: ۳.۵]

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

ارسال در واتساپ
ارسال در تلگرام
ارسال در لینکدین
انتشار در فیسبوک
ارسال با ایمیل
پرینت مطلب

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • توی خیلی از مراحل کار سالنم از آموزش های شما استفاده کردم. امیدوارم بتونم به زودی از کوچینگ خصوصیتونم استفاده کنم. ممنون از شما

    • تفاوت ویژه ای با قرارداد سایر پرسنل نداره جز اینکه شرح وظایف رو با توجه به خواسته خودتون باید اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب

این مطالب نیز برای شما مفید است:

4 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • توی خیلی از مراحل کار سالنم از آموزش های شما استفاده کردم. امیدوارم بتونم به زودی از کوچینگ خصوصیتونم استفاده کنم. ممنون از شما

    • تفاوت ویژه ای با قرارداد سایر پرسنل نداره جز اینکه شرح وظایف رو با توجه به خواسته خودتون باید اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید